Dziś otwarte do 18:00

Zachód słońca o 18:37

°C

Kwartalnik Rzeźby „Orońsko” nr 4 / 2020

Rzeźba jako fakt społeczny

Katarzyna Trzeciak – Jak nie mówić o rzeźbie jako fakcie społecznym

Urszula Usakowska-Wolff – Berlin i jego pomniki

WYDARZENIE POLSKA

Joanna Kiliszek – Archeologia przyszłości. Monika Sosnowska w Zachęcie

Jan Matusewicz – Ciągle obecne. Wystawa „Formy w przestrzeni” w poznańskim Muzeum Narodowym

Anna Szary – Miła Skoczek-Śliwińska, „Uczta”

Eulalia Domanowska – Pomniki wzbudzają emocje

WYSTAWY OROŃSKIE

Bogna Błażewicz – Wśród potłuczonego szkła

Michaliny Sablik – Czuli, odpowiedzialni, walczący. Relacja z 9. Triennale Młodych w Orońsku

Katarzyna Zahorska – Pamięć i czas. O twórczości Tomasza Domańskiego

ROZMOWY

„Terapia narodowa”. Z Peterem Johanssonem rozmawia Katarzyna Kasia

SYLWETKI

Sofia Żezmer – Jimmie Durham: obywatel świata

Rafał Boettner-Łubowski – Andrzej Banachowicz. Obiekty, instalacje i kompozycje quasi-rzeźbiarskie

RECENZJE

Joanna Turowicz – Popęd archiwistyczny i sztuka, płeć i polityka. Recenzja monografii „Zofia Kulik: Methodology, My Love” pod redakcją Agaty Jakubowskiej

AUTOKOMENTARZ

Rafał Boettner-Łubowski – Awangarda / Ariergarda

1/1
  • Okładka Kwartalnika Rzeźby Orońsko nr 4/2020
    Okładka Kwartalnika Rzeźby Orońsko nr 4/2020
Obejrzyj galerię