
Kwartalnik Rzeźby „Orońsko” nr 4 / 2020
Rzeźba jako fakt społeczny
Katarzyna Trzeciak – Jak nie mówić o rzeźbie jako fakcie społecznym
Urszula Usakowska-Wolff – Berlin i jego pomniki
WYDARZENIE POLSKA
Joanna Kiliszek – Archeologia przyszłości. Monika Sosnowska w Zachęcie
Jan Matusewicz – Ciągle obecne. Wystawa „Formy w przestrzeni” w poznańskim Muzeum Narodowym
Anna Szary – Miła Skoczek-Śliwińska, „Uczta”
Eulalia Domanowska – Pomniki wzbudzają emocje
WYSTAWY OROŃSKIE
Bogna Błażewicz – Wśród potłuczonego szkła…
Michaliny Sablik – Czuli, odpowiedzialni, walczący. Relacja z 9. Triennale Młodych w Orońsku
Katarzyna Zahorska – Pamięć i czas. O twórczości Tomasza Domańskiego
ROZMOWY
„Terapia narodowa”. Z Peterem Johanssonem rozmawia Katarzyna Kasia
SYLWETKI
Sofia Żezmer – Jimmie Durham: obywatel świata
Rafał Boettner-Łubowski – Andrzej Banachowicz. Obiekty, instalacje i kompozycje quasi-rzeźbiarskie
RECENZJE
Joanna Turowicz – Popęd archiwistyczny i sztuka, płeć i polityka. Recenzja monografii „Zofia Kulik: Methodology, My Love” pod redakcją Agaty Jakubowskiej
AUTOKOMENTARZ
Rafał Boettner-Łubowski – Awangarda / Ariergarda